Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

fel låt.

Av sjöberg - 15 mars 2008 22:54

Jaa det var ju helt fel låt som vann melodifestivalen enligt mig. Sanna Nielsen gjorde ett grymt bra uppträdande och fick folketsröst som gav hela 132 poäng. MEN! Då har ju Perelli fått typ åtta av tio 12-poängare av juryn över hela sverige! Aja, helt fel låt tkr jag...


men men nu får man ju ta och glädja sig av att timrå kommer knocka ut svenska mästarna på måndag! :) underbart att dom spelar så bra, speciellt när man vet att det är många man känner som hejar på MoDo! :D aja ingen i hela världen hade kunnat tippa att timrå skulle ha 3-0 i matcher mot svenska mästarna! tihihi men tji fick dom! :) timrå för hela slanten och nu börjar resan mot sm-guld!


Semi mot frölunda! fatta vad underbart om det skulle kunna hända eftersom timrå har 4/5 eller kanske tillochmed 5/5 matcher mot dom iår! :D då är det bara sista delen som fattas! Det är Timrå - Hv71 in the big final och där tar timrå sm-guld med 4-2 i matcher och avgör hemma! Resan mot första sm-guldet har startat! :)


ja, nog om melodifestivalen och timrå :) Det var så mys med hanna igår hemma hos mig :') film och myyyys :D Hollow man, alvin and the chipmunks, scary movie 1 och 2 :) myyys <3<3<3<3 idag blev det då, ja gissa..? Melodifestivalen med Hannas familj :) det var riktigt mysigt med efterrätten som bestod av kladdkaka och frukter :) gotti gotti.


Nu funderar jag på om jag ska lägga mig och slumra in bredvid hannis älsklingen <3 men jag gissar på att hon ska läsa denna blogg först :P fjeddishjärtahannaföralltid<3<3<3<3<3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sjöberg - 22 april 2008 14:29

Ny blogg, skönare design :D   Http://fsjoeberg.blogg.se

Av sjöberg - 8 april 2008 00:25

Förlåt mig hanna,Jag är så ledsen att jag slagit mig 10ggr i min panna.Jag sa massa dumma grejor,Du är den bästa av alla tjejor.   Du är så fin,jag vill stoppa dig i en kopieringsmaskin.Så jag får ha dig hela tiden,jag har aldrig varit till liden.   ...

Av sjöberg - 29 mars 2008 14:49

Jaa, jag fick ju ett sms av hanna om att vi inte kommer kunna prata i telefon. :( Jag blev så¨klart jätte ledsen för det. Men igår så får man ett samtal från utlandet :') blev så glad även att vi bara pratade i 5 minuter. Jag vart förvånad som fa...

Av sjöberg - 27 mars 2008 16:58

Idag 06.55 gick hannas plan till egypten. Så jobbig natt när hon åkte ifrån mig igår klockan 23 typ. Pratade med henne innan hon gick på planet. Det var så jävla jobbigt att lägga på. Fick iaf ett sms klockan 13.36 av hanna <3 dom var framme och d...

Av sjöberg - 25 mars 2008 06:03

fett drygt att kliva upp... men pengar behövs.   dog iväg ett sms till hanna nyss där det stod hur mkt jag älskar henne. ring mig 17.00 hanna <3 snälla <3 älskar dig mest <3<3<3 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards