Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

<3<3

Av sjöberg - 13 mars 2008 21:26

Jag måste säga att det är Hannas och min 5 månadersdag!!! <3 fyfan vad jag älskar den tjejen asså! så jävla mkt! vad som än händer så reder det alltid ut sig! ÄLSKAR DIG MEST! jaa, idag tog jag och gick upp till skvadern och skulle överraska hanna. Vi hade då tjafsat lite :/ så jag gick upp och lämnade hennes lypsyl under en av muggarna som stod där. tänkte smsa och skriva att hon skulle gå dit och kolla efter att jag gått så hon visste att jag varit där. Men tabbe för mig :P när jag ska smita ut ur toaletten vem äre jag möter då? joo hanna ska hämta vatten i sin cola zero flaska och allt är pajjat :P haha men aja vi gick in å toa och redde ut det där och när vi går ut så är det en person í kö som ska in. Lite pinsamt att vi båda går ut samtidigt och möter en tjej :P HAHA!


Jaa kanske ska berätta om mitt och hannas lilla fel beslut igår :P Vi valde att gå hem. TABBE! Blött som fan och kallt efter typ halva vägen så inser jag att det inte är någon idé att försöka undvika pölarna. Jag var redan så blöt! :P haha vi fick iaf skjuts från city gross hem av mamma. Tack, det var uppskattat :D vi kom hem och såg Andra avenyn. ASBRA serie det där :D den och Kyle XY är hannas och min serie! :D Älskar den tjejen så mkt! och 5 månader har gått så fort! ojojoj och mer ska det bli!!! ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! <3<3<3<3<3<3


jaa det är slutspel nu :) Modo valde timrå, det kommer bli 0-2 i matcher till timrå idag :) har massa fok här: pappa, mamma, bror, macke, per, morfar och hanna o jag. men vi kollade lite smått inne i mitt rum :P jag var inne iaf i tv-rummet vid 0-2 målet. Pappa skricker : "JAAA! DET ÄR SOM EN ORGASM I MÖRKRET!" haha så jävla kul :)


Synd att hanna behövde åka hem, hade varit så skönt att få somna in invid hanna inatt. men det gick inte för hon skulle hem :( men imorn blir vi! för alltid vi! ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3

 
 
Ingen bild

hannis din

13 mars 2008 22:06

naw du är så jävla underbar. föralltid vi. så rolig dag tillsammans med dig grabben

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sjöberg - 22 april 2008 14:29

Ny blogg, skönare design :D   Http://fsjoeberg.blogg.se

Av sjöberg - 8 april 2008 00:25

Förlåt mig hanna,Jag är så ledsen att jag slagit mig 10ggr i min panna.Jag sa massa dumma grejor,Du är den bästa av alla tjejor.   Du är så fin,jag vill stoppa dig i en kopieringsmaskin.Så jag får ha dig hela tiden,jag har aldrig varit till liden.   ...

Av sjöberg - 29 mars 2008 14:49

Jaa, jag fick ju ett sms av hanna om att vi inte kommer kunna prata i telefon. :( Jag blev så¨klart jätte ledsen för det. Men igår så får man ett samtal från utlandet :') blev så glad även att vi bara pratade i 5 minuter. Jag vart förvånad som fa...

Av sjöberg - 27 mars 2008 16:58

Idag 06.55 gick hannas plan till egypten. Så jobbig natt när hon åkte ifrån mig igår klockan 23 typ. Pratade med henne innan hon gick på planet. Det var så jävla jobbigt att lägga på. Fick iaf ett sms klockan 13.36 av hanna <3 dom var framme och d...

Av sjöberg - 25 mars 2008 06:03

fett drygt att kliva upp... men pengar behövs.   dog iväg ett sms till hanna nyss där det stod hur mkt jag älskar henne. ring mig 17.00 hanna <3 snälla <3 älskar dig mest <3<3<3 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards